Stylish blogger Award

Πριν από καιρό η φίλη μου Ρένα από το μπλογκ ΧΕΙΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ μου είχε απονείμει το παρακάτω βραβείο και την ευχαριστώ πολύ!
Σήμερα θα δώσω αυτό το βραβείο σε 10 εκλεκτά blogs:

1. Στην Ροδούλα, τη μουσικοπαιδαγωγό και συγγραφέα παιδικών αλλά και παιδαγωγικών βιβλίων με το blog της "Η Αννούλα στην κατασκήνωση"
2.Στην Ευαγγελία από τον Πειραιά με τις "Καλλιτεχνικές Δημιουργίες"
3.Στην φίλη Χριστιάνα με το "Χειροτέχνημα" 
4.Στην Σοφία και το "Art and crafts"
5.Στη Νίκη με το "ονειροποιείο" 
6.Στη καινούργια "ανακάλυψη"  στην μπλογκογειτονιά, την Κωνσταντίνα με "Με την πνοή του ανέμου"
7.Στην Κωνσταντίνα με το blog " Κάτι δικό μου"
8.Στην φίλη Ρένα Χριστοδούλου και τo "Δια χειρός"
9.Στην Κική με το "Περί ανέμων και υδάτων"
10. Στην "Ομάδα αλληλοκαλλιτεχνικής Διδασκαλίας"

Κορίτσια, να είστε πάντα καλά, για να συνεχίσετε να δημιουργείτε όμορφα εργόχειρα!

10 σχόλια:

Νίκη είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ Καρπαθάκι μου που με θυμήθηκες και με διάλεξες!! Μου δίνεις μεγάλη χαρα!
Βλέπω ότι χαρίζεις το βραβείο και σε κάποιοθς φίλους που δε γνωρίζω ακόμα, θα έρθω ξανά αργότερα να τους γνωρίσω κι εγώ!
Στέλνω την αγάπη μου!

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Ευχαριστώ πάρα πολύ που διάλεξες και μένα.Να σαι καλά

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Καρπαθάκι μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου έκανες. Με συγκίνησες!!!!
Σε ευχαριστώ για ΟΛΑ!
Χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα.
Να είσαι πάντα καλά!!!
Καλό τριήμερο!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΡΠΑΘΑΚΙ ΣΈΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΨΥΧΟ ΚΟΥΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΦΙΛΕΣ!!!!!!

Κωνσταντίνα είπε...

Kαλώς σε βρήκα και σε ευχαριστώ παρα πολύ που ειμαι μια απο τις τυχερές που δίνεις το βραβείο! Είναι τιμή μου και η αληθεια ειναι οτι ειναι το 1ο βραβείο που παίρνω και ειναι διπλή η χαρά μου!Να΄σαι πάντα καλά!!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Νίκη, μου αρέσουν πολύ οι κατασκευές σου, για αυτό και σε επέλεξα..!
Να συνεχίσεις να είσαι έτσι πάντα δημιουργική , όπως και τώρα!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Nemecis,καλό μου παιδί και εσύ να είσαι καλά!!
Σου εύχομαι, να διατηρείς πάντα αυτό το χαμόγελο στο πρόσωπο και στη ψυχή!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Ροδούλα, καινούργια μου φίλη, χάρηκα που σε γνώρισα..
Έναν παιδαγωγό με αγάπη στα παιδιά..στη συγγραφή, στην οικογένεια...Αλλά και έναν σπουδαίο και καλό άνθρωπο!
Να είσαι καλά!!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Rena Christodoulou , χάρηκα και εγώ για την γνωριμία..Θαυμάζω ιδιαίτερα τις αγιογραφίες σου, αλλά και τις "εξυπνες" κατασκευές σου!
Να είσαι καλά, και πάντα δημιουργική!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Κωνσταντίνα,καλώς ήρθες στο blogόσπιτο μου..
Να τα εκατοστήσεις λοιπόν τα βραβεία σου..Αν και είμαι σίγουρη ότι αυτό θα γίνει!! :)