Ομπρέλα

Φίλοι μου γεια σας!
Ένας λόγος που άργησα να κάνω αναρτήσεις , , ήταν ότι το πρώτο διάστημα του Σεπτεμβρίου είχαμε προσαρμογή των παιδιών..
Έτσι,  υποδεχόμασταν τα παιδιά με τραγουδάκια , κουκλοθέατρο, παιχνίδι , χωρίς κανονικό πρόγραμμα..
Τις τελευταίες μέρες ξεκινήσαμε σιγά σιγά το πρόγραμμα..μιας και τα παιδάκια προσαρμόστηκαν πια , χωρίς να κλαίνε αποχωριζόμενα τους γονείς τους..
Σήμερα , στην "παρεούλα"  , μίλησα στα παιδάκια για το Φθινόπωρο και τα χαρακτηριστικά του(κίτρινα φύλλα, κρύος καιρός , βροχή κλπ)  , μιμήθηκαν τις κινήσεις μου με ένα  μουσικοκινητικό τραγουδάκι της Μαρίας Κυνηγού σχετικό με την εποχή  και άκουσαν  ένα γνωστό τραγούδι για την βροχή, με πολλή ωραία μελωδία:

" Η βροχή τίκι τίκι (παλαμάκια) στάζει
και ποτίζει τα φυτά
μια δυναμώνει
και 'πειτα ησυχάζει
και το τζάμι μου χτυπά

Η βροχή τίκι τίκι (παλαμάκια)  στάζει
την ομπρέλα μου κρατώ
πέσε βροχούλα
τώρα δεν με νοιάζει
με χαρά θα δροσιστώ!"


Η σημερινή μέρα στην τάξη , έκλεισε με μια χειροτεχνία . Το κάθε παιδί , με την βοήθεια της δασκάλας, έφτιαξε μια ομπρέλα. Μια ομπρέλα, με καρδούλες  , φτιαγμένη με  άχρηστα υλικά. Τα υλικά είναι χαρτί με ίνες για ανθοδέσμες , υφασμάτινη κίτρινη και πράσινη κορδέλα , καλαμάκι σπαστό.


Και ιδού το αποτέλεσμα!

Μια εύκολη χειροτεχνία για τα παιδάκια , με πολύ απλά υλικά!

13 σχόλια:

Μαριάνθη είπε...

ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!!!
Η ΠΑΡΕΟΥΛΑ, Η ΓΩΝΙΤΣΑ...

Rena είπε...

Ελεγα κι εγώ γιατί δεν μας δείχνεις χειροτεχνίες,μ' αρέσει πολύ να βλέπω ,δημιουργίες παιδιών γιατί είναι αυθόρμητες!!!

χρυσάνθη είπε...

ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΙΣ ΦΑΤΣΟΥΛΕΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ!!ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΦΩΝΗΜΑΤΑ ΧΑΡΑΣ!!!ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΤΕ ΔΥΝΑΤΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Μαριάνθη, καλώς όρισες και Καλό Φθινόπωρο να έχεις!
Πράγματι, περνάμε όμορφες στιγμές παιδιά και παιδαγωγοί..
Νοιώθω ότι είμαι τυχερή που κατάφερα να πραγματοποιήσω το όνειρο μου, να περιστοιχίζομαι απο παιδάκια στην τάξη μου..
Να είσαι καλά!!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ rena, έτσι είναι το μεγαλύτερο διάστημα του Σεπτέμβρη έχουμε προσαρμογή των παιδιών, χωρίς πρόγραμμα..
Από δω κι πέρα, πρώτα ο Θεός, θα βλέπεις πολλές κατασκευές των παιδιών, που τόσο σου αρέσουν!
Καλό μήνα να έχεις!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Χρυσάνθη, ναι όντως περνάμε δυνατές στιγμές εμείς οι παιδαγωγοί..
Γιατί αυτά τα επιφωνήματα χαράς , προέρχονται από αυτά τα αγνά και αθώα πλασματάκια , που ότι εκφράζουν είναι αληθινό ...και όμορφο!!
Καλό μήνα και σε εσένα!!

Unknown είπε...

Για σου Καρπαθάκι!!! Καλώς σε βρήκα εγώ και η μικρή Μαρία μουί! Πολύ Ωραίες Ομπρελίτσες και τα υλικά souper! Καλό Φθινόπωρο και Καλό Μήνα!!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Ειρήνη , καλωσόρισατε εσύ και η μικρή Μαρία στο μπλογκόσπιτο μου..
Σε ευχαριστώ για το θετικό και αυθόρμητο σχόλιο σου!
Καλό μήνα και Καλό Φθινόπωρο και σε εσένα!!

Fanypap είπε...

Πολύ όμορφες ομπρέλες!!! Καλή σχολική χρονιά να έχετε και καλές δημιουργίες!!! φιλάκια.

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Φανή Παπ σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!
Καλές Δημιουργίες και σε εσένα και Καλό Φθινόπωρο!!

δάσκαλος98 είπε...

Πράγματι, η δημιουργία είναι επανάσταση! Καλώς βρεθήκαμε, Καρπαθάκι!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ δάσκαλε98 , καλώς ήρθες στο μπλογκόσπιτο μου!
Να είσαι καλά!!

Φιλία είπε...

Καρπαθάκι, καλημέρα και καλώς ήρθες στο σπιτάκι μου.
Τι όμορφη δουλειά που κάνεις!!!
Γλυκιά και χαρούμενη και η προσφορά.. τεράστια. Ξέρεις, μου θύμησες τη διαφήμιση που μια μικρούλα λέει "Η κυρία μας είναι μόνο 25 χρόνων και έχει 24 παιδιά....."
Καλή σου μέρα