Το παιχνίδι με τις 7 αλήθειες

Τις προάλλες δέχτηκα ένα βραβείο από το μπλογκ α-μπεμπα-μπλομ  και την Εύα και την ευχαριστώ πολύ -πολύ!
Ο λαμβάνων το βραβείο αυτό θα πρέπει να πει 7 αλήθειες για τον εαυτό του..

Και να οι 7 δικές μου αλήθειες:

1. Μου αρέσουν οι αισιόδοξοι άνθρωποι
2. Αγαπάω πολύ τα παιδιά
3. Είμαι υπέρ της εθελοντικής προσφοράς
4. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που έχουν χιούμορ και με κάνουν να γελάω.
5. Δεν αντέχω την υποκρισία
6. Απεχθάνομαι την greeklish
7. Λατρεύω τις χειροτεχνίες

Στη συνέχεια θα πρέπει να δώσω αυτό το βραβείο  σε 7 μπλογκόφιλους
Έτσι το Βραβείο πηγαίνει :

1. Στην Μαίρη και το "mary's craft"  από την γείτονα Ρόδο
2. Στην Ρένα και τις ! ΧΕΙΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ! 
3. Στις "Αγγελοκατασκευές" και την Ελένη
4.Στην Ροδούλα και την " Αννούλα στην Κατασκήνωση"
5. Στην Ρένα Χριστοδούλου και στο Δια Χειρός
6. Στην Χρυσάνθη και στο  ΧρυσάνθηςΧειροποιήματα
7. Στην συντοπίτισσα Φωτεινή και στο  "Σκέψεις -Ερωτήματα-Συναισθήματα"

 Και εσείς τώρα φίλες μου , πρέπει να γράψετε 7 αλήθειες και να δώσετε το Βραβείο σε 7 μπλογκοφίλες σας!!

Καλό Τριήμερο σας εύχομαι!

11 σχόλια:

el.mar είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!
Alh8eia apex8anesai ta greeklish?...χιχι σε πειράζω :)!!!
Και εγώ λατρεύω τις χειροτεχνίες:D!!!
Πολλά φιλιά!!!

Magia da Inês είπε...

°º♪♫
°º✿♪♫
º° ✿♫ ♪♫°
Olá, amiga!
Passei para uma visitinha.
Gostei muito do seu blog... muito bonito e agradável.
Um ótimo fim de semana!
Beijinhos.
Brasil°º♪♫
°º✿♪♫
º° ✿♫ ♪♫°

Φιλία είπε...

Καλά, το δεύτερο και το τρίτο δε χρειαζόταν να μας το πεις... τόχαμε καταλάβει!!!
Εκείνο το έκτο, μπορείς να μου πεις πώς μου ξέφυγε εμένα και δεν τόβαλα στα δικά μου 7;
Καλό Σ/Κ

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ!
ΕΧΩ ΗΔΗ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΟΝΟΜΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΦΙΛΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΡΙΣΑΝ,ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ!!!!!!
ΣΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΣΚΙ ΜΟΥ!
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!!!!
ΠΟΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

Ανώνυμος είπε...

πολλες απο τις 7 αληθειες σου ειναι και δικες μου αληθειες.
και τωρα κατι ασχετο:κανω μαθηματα παραδοσιακων χορων.κανω κεφαλλονιτικους χορους.οταν γκρινιαζω στον δασκαλο για την δυσκολια τους,μου απανταει παντα:ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΡΠΑΘΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟΙ!!!!!!!!!!ειναι αληθεια;;;

Rena είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείο,το παιχνίδι των εφτά βέβαια το έχω παίξει από τις πρώτες σχεδόν.
Τα φιλιά μου!!!

KaPaworld είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!! Συμφωνώ με τα grreklish...και η αγάπη σου για τα παιδιά φαίνεται!!

mary's crafts είπε...

Καρπαθακι μου γλυκο, σ'ευχαριστω για την τιμη να παιξω το παιχνιδι!!! Συντομα θα ανταποκρηθω!!! Δεν ξερω ομως αν ειναι το ιδιο με το αλλο που ειχα παιξει!!! Δες στο μπλογκ μου και πες μου!!!!! Φιλακια!!!!!!!!

Kiki Aposeki είπε...

Καρπαθάκι μου!!! Τα 7 μυστικά σου... ταιριάζουν με πολλά από τα δικά μου και όπως θα διαπιστώσεις και με πολλούς άλλους!!! Καλή εβδομάδα να έχεις και συγχαρητήρια για το βραβείο!

χρυσάνθη είπε...

Καρπαθάκι , συμφωνώ για τα greeklish !!!
Συγχαρητηρια για το βραβείο και ευχαριστώ που μου το προσφέρεις.Ηδη απάντησα στα 7 ερωτήματα::Καλή εβδομάδα!

Elenfly είπε...

Αν και καθυστερημένα συγχαρητήρια για το βραβείο και σε ευχαριστώ που μου το δίνεις!φιλιά πολλά!