..Για τα παιδιά μας

Αυτές τις Άγιες μέρες των Χριστουγέννων - και όχι μόνο- ας δώσουμε χαρά στα παιδιά όλου του κόσμου!
Ακούστε  αυτό το ιδιαίτερα συγκινητικό τραγούδι,  σε μουσική Αλέξη  Παπαδημητρίου, στίχους Φίλιππα Νικολάου (Polygram 1985). 

Τραγουδούν: 
Γιάννης Πάριος, Ελπίδα, Χριστιάνα, Τάνια Τσανακλίδου, Βλάσσης Μπονάτσος, Βίκυ Μοσχολιού, Άννα Βίσση, Δούκισσα, Δημήτρης Μητροπάνος, Μαρινέλλα, Φίλιππας Νικολάου, Δάκης, Κώστας Χατζής, Χάρις Αλεξίου, Ελένη Δήμου, Λίτσα Διαμάντη, Μπέσυ Αργυράκη, Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Κώστας Τουρνάς, Αντώνης Καλογιάννης, Αλέκα Κανελλίδου, Ρόμπερτ Ουίλιαμς, Τόλης Βοσκόπουλος, Γιώργος Πολυχρονιάδης & Πασχάλης. Στο πρώτο ρεφραίν σολάρει ο Χάρης Βαρθακούρης.

7 σχόλια:

Lampros Lampinos είπε...

Kαρπαθιώτισσά μου εσύ... Καλά Χριστούγεννα... μπορεί να μην έχω ευκαιρία να στα πω...
Το τραγούδι αυτό είναι πάρα πολύ ωραίο..

χρυσάνθη είπε...

Πολύ ωραίο τραγούδι!!!!! Καλές γιορτές με υγεία!

Δήμητρα είπε...

Τέλειο τραγούδι! Καλά Χριστούγεννα!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@lampros lampinos , Καλά Χριστούγεννα και σε εσένα! Θα τα ξαναπούμε και πάλι..
Ναι, και εμένα μου αρέσει πολύ αυτό το τραγούδι..Το ακούω συχνά !!
Καλή συνέχεια!!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ χρυσάνθη, Καλές γιορτές και σε εσένα Χρυσάνθη!
Πολύ ωραίο τραγούδι και αγγίζει τις χορδές της ψυχής μας!
Να είσαι καλά!!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Δήμητρα, ναι, είναι πολύ συγκινητικό κοπέλα μου, το τραγούδι αυτό! Το βρήκα και εγώ τυχαία στο youtube, και συγκλονίστηκα από τους στίχους και την μουσική βέβαια!
Καλά να περνάς!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Δήμητρα, Καλά Χριστούγεννα και σε εσένα!