Άλογο ή γαϊδουράκι;





 Χριστός Ανέστη!   Χρόνια  σας Πολλά με υγεία και χαρά!

Αγαπητή  blogoγειτονιά να μαι πάλι πίσω!!
Οι Διακοπές του Πάσχα τελείωσαν  και ξεκίνησα  πάλι  δουλειά!
Και επειδή, όπως σας έχω ξαναπεί , αυτή την δουλειά την αγαπάω  επέστρεψα στα καθήκοντα μου με ιδιαίτερη χαρά! 

Εύχομαι , και εσείς αγαπητοί μπλογκόφιλοι, να περάσατε καλά και να  γυρίσατε  ανανεωμένοι!!
Όπως και να το κάνουμε λίγες  διακοπούλες χρειάζονται  κάπου κάπου, έτσι;;

Και τώρα..να έρθω στα του μπλογκ !
Πριν  από  ένα μήνα περίπου ,  τα παιδάκια της τάξης μου  έφτιαξαν  την παραπάνω χειροτεχνία, που φαίνεται  στις φωτογραφίες.
Το θέμα , της ημέρας  ήταν   "Το γαϊδουράκι"  .
Τώρα αν  αυτό μοιάζει  με γαϊδουράκι ή με ..άλογο ..εσείς θα μου πείτε..!!  (χαχαχα)
Πάντως, χρησιμοποίησα τα αγαπημένα μου γλωσσοπίεστρα  για το σώμα και ξύλινα μανταλάκια για τα πόδια του ζώου , τα οποία στη συνέχεια  τα παιδιά  χρωμάτισαν με καφέ μαρκαδόρο  , για ουρά κολλήθηκε   μαλλί  πλεξίματος  ανοικτού  καφέ  χρώματος, και το κεφάλι  με οντουλέ  χαρτόνι. Για ματάκι  , μια χάρτινη μπαλίτσα..
Το  ωραίο σε αυτή την κατασκευή είναι ότι στο ανάγλυφο αυτό κολάζ ,  το  γαϊδουράκι  εμφανίζεται   με το οριζόντιο ξυλάκι  (σώμα) να εξέχει κατά κάποιο τρόπο από την εικόνα, μιας και έχει κολληθεί  πάνω στα  δυο μανταλάκια  (πόδια)  και όχι  στο χαρτονάκι.
Τώρα..για το αν  επετεύχθη  η αρχική ιδέα ..είναι άλλο θέμα, έτσι;  (χιχιχι)
Εσείς τι λέτε;;;;




6 σχόλια:

Μαρία είπε...

Αληθως ο Κυριος..μου αρεσαν τα λογια του Γεροντα..για αλογο μου κανει..εεεεεε..το αλογο εχει ορθο λαιμο..το γαιδουρακι κοντο..νομιζω..αλογο λεω..να σε καλα..καλη συνεχεια..σε φιλω

Eva's blog είπε...

Χρονια πολλα Χριστος Ανεστη!!!!!!Και εγω αλογο το βλεπω οπως και η Μαρια!Φιλακια!!!!!!

Φιλία είπε...

Χριστός Ανέστη, Καρπαθάκι μου, Χρόνια Πολλά και ό,τι επιθυμείς.
Ο κυρ Μέντιος είναι τέλειος.... μπράβο στα παιδάκια "σου"!!!!
Φιλάκια

Lampros Lampinos είπε...

Aληθώς ανέστη...

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Μαρία, πράγματι τα λόγια του Γέροντα είναι πολύ εύστοχα όσον αφορά το σπουδαίο ρόλο που έχουν οι παιδαγωγοί στην αγωγή των παιδιών!

Απο κεκτημένη ταχύτητα , έφτιαξα μακρύ λαιμό στο συμπαθές τετράποδο και τελειώνοντας η χειροτεχνία, συνειδητοποίησα ότι μοιάζει περισσότερο με άλογο παρά με γαϊδουράκι..( :-)

Σε φιλώ, καλή συνέχεια!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Eva' s blog, Αληθώς Ανέστη!
Χρόνια Πολλά!
..Και εγώ μαζί σας χαχαχα!!!
Καλή συνέχεια!!