Δράση Ελληνίδων Bloggers για τη " Φλόγα "

 
      Πεταλούδες και Λουλούδια!!!!!!!!!

 " Το θέμα ήδη το γνωρίζετε!!!!!

Το πρότεινε η Άσπα, http://aspa-katathesipsixis.blogspot.gr/2014/01/blog-post.html
 για την καινούργια πρό[σ]κληση που θα γίνει στη Ναύπακτο το Πάσχα του 2014, δηλαδή σε 3 μήνες περίπου !!!!

[ Όλα τα έργα τα προσφέρουμε εξ ολοκλήρου πάντα για τα bazaar-εκθέσεις που διοργανώνουμε σαν Δράση Ελληνίδων bloggers.
Δεν εισπράττουμε ούτε διαχειριζόμαστε χρήματα εμείς.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης-παζάρι, παρευρίσκονται εκπρόσωποι του εκάστοτε συλλόγου και εισπράττουν οι ίδιοι τα χρήματα με αποδείξεις.]



Τον σκοπό επίσης τον γνωρίζετε….Αυτή την φορά στηρίζουμε τον σύλλογο της Φλόγας…Η «Φλόγα» λίγο πολύ φαντάζομαι σας είναι γνωστή…πρόκειται για σύλλογο γονέων παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια Πρόκειται…και εδώ αντιγράφω τα δικά τους λόγια….για  τα παιδιά που παλεύουν με αξιοπρέπεια και ηρωισμό τον καρκίνο, που έτυχε να τα προσβάλλει σε τρυφερή ηλικία.
Παράλληλα με τις επίπονες και ψυχοφθόρες θεραπείες, τις καθημερινές εξετάσεις στο Νοσοκομείο, τα παιδιά μας, παίζουν στη γειτονιά, πηγαίνουν στο σχολείο και προσπαθούν να παραμείνουν φυσιολογικά παιδιά, όσο τ' αφήνει η κοινωνία γύρω τους!
Αξίζουν τα παιδιά τους κόπους και τις θυσίες, γιατί κάθε μέρα που περνά προσφέρουν απλόχερα την ηθική ικανοποίηση σε όσους τα φροντίζουν. Ένα χαμόγελο, μια τρυφερή κουβέντα! Τα παιδιά μας ωριμάζουν αναγκαστικά και σκέφτονται πιο πολύ από τα συνομήλικά τους.
.   Επειδή ακριβώς το αξίζουν…πρέπει να αρχίσουμε δουλειά…Να αρχίσουμε??? Μα αρχίσαμε ήδη!!! "  ( Από  Δράση  Ελληνίδων  bloggers )
Κάντε  κλικ  στην  σελίδα  Κατάθεση  ψυχής  για  να  πληροφορηθείτε  περισσότερα  
 και  για  αυτη  τη  φιλανθρωπική   δράση  των  Ελληνίδων  Βloggers 
και  να  δηλώσετε  συμμετοχή !

Όλοι το προτιμούν ζεστό.... Αλλά αυτό το σχολείο είναι παγωμένο...

Ένα σχολείο όπως εκατομμύρια άλλα κτίρια στην Ελλάδα... Παλιό κτίριο που μπάζει από παντού, με τις ανάγκες του για πετρέλαιο να ξεπερνούν το συνολικό ετήσιο προϋπολογισμό του. Παιδιά 4-12 ετών που τις περισσότερες μέρες είναι με τα μπουφάν στην τάξη, όπως και στο σπίτι τους μετά, καθώς η θέρμανση αποτελεί πλέον πολυτέλεια.  



Σου θυμίζει κάτι;
Μήπως την κατάσταση που βιώνουμε ΚΑΙ αυτόν τον χειμώνα; Πανάκριβο πετρέλαιο, λεφτά που δεν υπάρχουν, λαϊκισμός και επικοινωνιακά τεχνάσματα της κυβέρνησης και ένα «επίδομα θέρμανσης» που δεν μπορεί να βοηθήσει ούτε στο ελάχιστο αυτούς που έχουν ανάγκη. Μπαράζ τραγικών περιστατικών και κυβερνητικά «έκτακτα μέτρα» που αποτυγχάνουν παταγωδώς και οδηγούν την ελληνική κοινωνία σε ανθρωπιστική κρίση.
 


Δικαίωμα στη ζέστη
Ήρθε η ώρα να το διεκδικήσουμε. Το πραγματικό πρόβλημα βρίσκεται στα σπίτια μας και την ακαταλληλότητά τους να μας προσφέρουν σωστή και οικονομική θέρμανση. Η μοναδική λύση είναι η ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων και είναι εφικτή, οικονομική και MONIMH. Φτιάχνοντας τα σπίτια μας σταματάμε να υποφέρουμε από το κρύο το χειμώνα και από τη ζέστη το καλοκαίρι, αλλά και να πληρώνουμε αστρονομικά ποσά. Σπάμε τον φαύλο κύκλο της εξάρτησης από το πετρέλαιο που προσφέρει τα χρήματά μας σε αυτούς που πλουτίζουν από αυτό. Επενδύουμε σε δράσεις ενεργειακής αναβάθμισης που προστατεύουν το περιβάλλον, ενισχύουν την οικονομία και την τσέπη μας δημιουργώντας παράλληλα θέσεις εργασίας.
Τι θα κάνουμε
Χρησιμοποιούμε αυτό το δημοτικό σχολείο στους Στρόπωνες Εύβοιας σαν παράδειγμα. Θέλουμε να δείξουμε ότι υπάρχουν πραγματικές λύσεις, αφού δεν χρειαζόμαστε το πετρέλαιο που μας επιβάλλεται ως κύρια επιλογή, αλλά ούτε και όποια ελεημοσύνη για να ζεσταθούμε. Ξεκινάμε την ενεργειακή αναβάθμισή του με αυτές τις βασικές παρεμβάσεις:
  • Θερμομόνωση του κτιρίου
  • Αντικατάσταση των κουφωμάτων και των τζαμιών
  • Αντικατάσταση λέβητα πετρελαίου από νέο υπερσύγχρονο λέβητα πέλλετ
Ενεργειακή επιθεώρηση πριν και μετά το τέλος των εργασιών που θα μετρήσει και θα αποτυπώσει τα οφέλη των παρεμβάσεων.
Είναι επείγον, ο χειμώνας είναι μπροστά μας.
Όλες αυτές οι εργασίες πρέπει να ολοκληρωθούν μέσα στον επόμενο μήνα πριν μας πιάσει η βαρυχειμωνιά και το χιόνι.
Μπορείς να βοηθήσεις;
Διάλεξε από τη δεξιά στήλη το ποσό που μπορείς να διαθέσεις για να βοηθήσεις να μαζέψουμε τα χρήματα που χρειάζονται. Έχουμε ήδη περάσει τα μισά, αλλά χρειαζόμαστε άλλα τόσα και οι λογαριασμοί τρέχουν. Να ξέρεις ότι κάθε ποσό θα είναι εξίσου σημαντικό για να καταφέρουμε να είμαστε στην ώρα μας. Για κάθε ποσό υπάρχει και ένα αναμνηστικό από εμάς και τους κατοίκους του χωριού, για να σου θυμίζει αυτά που θα καταφέρουμε όλοι μαζί!
για να βοηθήσεις κλικ εδώ:
http://www.sxoleiomas.org
 

Κι άλλες Χριστουγεννιάτικες κατασκευές της τάξης μας


(1)

(2)

(3)

Γεια  σας  και  πάλι  αγαπητοί  φίλοι  bloggers  με  τις  τελευταίες  αναρτήσεις  με  τις  χειροτεχνίες  των  Χριστουγέννων , που  πραγματοποιήθηκαν  στην  τάξη  μας  και  φέτος..

Στις  πρώτες   φωτογραφίες (1, 2, 3 )  βλέπετε  τις  2   ατομικές  και  την  1   ομαδική  που  έκανε  η  κυρία  Αννίκα  Κ  , με  τα  παιδιά  της  τάξης  μας  .
Στην πρώτη  φωτογραφία  , εμφανίζεται  η  ομαδική  ,  που  έφτιαξαν  τα  παιδιά  ,  με   την  κυρία  Αννίκα  " Το  χωριό του  Αη  Βασίλη " 
Στην  επόμενη  φωτογραφία  Αστέρι  κολάζ  με  καλαμάκια 
και  στην  τελευταία  δωράκια  με  συνδυασμό  ζωγραφικής  και  κολάζ .

Στις  επόμενες  φωτογραφίες  ( 4, 5  ) βλέπετε  τα  διακοσμητικά   φαναράκια  με  διπλής  όψεως  μεταλλιζέ  
χαρτί  (χρυσό  - κόκκινο ) ,  με   αγγελάκια  στην  μπροστινή  όψη , που  δώσαμε  στα  παιδιά  φεύγοντας  για  το  σπίτι  μαζί  με  τις  
  καρτούλες  από  οντουλέ  χαρτόνι  (6, 7 , 8 ) με  πλαστικοποιημένες  εικόνες  παιχνιδιών  από  καταλόγους  παιδαγωγικού υλικού .

 Επίσης  Χριστουγεννιάτικες  μπάλες  -  κολάζ   (9)
και  τέλος   μια   άσκηση  προγραφής  - με  συνδυασμό  ζωγραφικής  - κολάζ  " Μπάλες  Χριστουγεννιάτικες  "   (10, 11)


(4)

(5)

(6)

(7)

(8)

(9)

(10)

(11)

Κλείνοντας  αυτήν  την  ανάρτηση,  να  σας  ευχηθώ  Καλά  Χριστούγεννα  φίλοι  και  φίλες  και  επισκέπτες  της  σελίδας  " Μπόμπιρες  εν  δράσει .."  Να  περάσετε  όμορφες  γιορτές  μαζί  με  τα  αγαπημένα  σας  πρόσωπα  .. και  εις  το επανειδίν!    Με  όλη  μου  την  αγάπη !!
 Πολλά  φιλιά !!

Άγιος Βασίλης έρχεται..


 

Τις  προάλλες  ,  στην τάξη  μας  , είχαμε  πραγματοποιήσει  αυτή  την  χειροτεχνία 
μαζί  με  τα παιδιά . 
Έναν  Άγιοβασίλη  για  το  πόμολο  της  πόρτας .
 Ένα  κρεμαστό  διακοσμητικό  με   βασικά  υλικά  το  βαμβάκι  , 
κανσόν  χαρτί  και  ματάκια  εμπορίου .
Εύκολο  στην κατασκευή  του  , για να  φτιάξουν  και  τα  παιδάκια  στο  σπίτι   μαζί  με  τους  γονείς  τους..και  όχι  μόνο !



Θηκούλες κεριών με απλά και εύκολα υλικά


 
  Τις  θηκούλες  αυτές  , που  βλέπετε  στις  φωτογραφίες
πήραν  σήμερα  τα  παιδάκια  στο  σπίτι  τους , με πολλή  χαρά  και  ενθουσιασμό  , μαζί  
με  την  υπόδειξη  μου  ότι  μόνο  η  μαμά  κι  ο μπαμπάς  θα  ανάψουν  την  φωτίτσα  στο  κεράκι  τους ..

Κατασκευή  πολύ  απλή  και  εύκολη , που μπορεί  να  γίνει  
με  πολλές  εκδοχές  , ανάλογα  τα  υλικά  που  διαθέτουμε .
Για  την βάση  χρησιμοποίησα  δισκάκι  για  βιντεοκάμερα , μια  και  ήθελα  
το  μέγεθος  να  είναι  μικρό . Αντί  αυτού  του  μεγέθους , βέβαια, μπορεί  
κανείς  να  χρησιμοποιήσει   και  CD, που  βρίσκονται  πιο  εύκολα  και  κάθε  σπίτι  διαθέτει .
Γύρω γύρω κολλήθηκαν  αυτές  οι  πέτρες  , που  βρήκα  σε  κατάστημα  της  περιοχής , που  βλέποντας  τις   εμπνεύστηκα  και  την  κατασκευή  που  βλεπετε ..
Τέλος  πρόσθεσα  ένα   ρεσώ  και  ..έτοιμη  η  θηκούλα  μας!



Μεταλλιζέ στεφάνι Χριστουγέννων

 
Μετά  από  αρκετό  καιρό  να' μαι  και  πάλι  εδώ  για  
να  σας  παρουσιάσω  το  Χριστουγεννιάτικο  αυτό  στεφάνι , που  σήμερα  
έδωσα  στα  παιδάκια  πηγαίνοντας  για  το  σπίτι  τους .
Το  εσωτερικό  του  στεφανιού  είναι  από δυο  χάρτινα  πιάτα  συρραμένα  από  την έξω  μεριά  
και   ελάχιστα  
γεμισμένο  με  βαμβάκι  . 
Κορδέλα  από  χαρτί  μεταλλιζέ  , που  τυλίχθηκε   γύρω  από  το  στεφάνι  
και  μεταλλιζέ  μπαλίτσες  , μπλε  , κόκκινου  και  χρυσού  χρώματος .
Ο  φιόγκος  κομμένος  από  μεταλλιζέ  διακοσμητική   κορδέλα .

Όλα  μεταλλιζέ  ... λαμποκοπούν ,  θυμίζοντας  μας  οτι
τα  Χριστούγεννα  ..ήρθαν  !! 


Φθινοπωρινές κατασκευές


Το  Φθινόπωρο  , μας  αποχαιρέτησε   , με  όλες  του  τις  ομορφιές 
και  μόλις  μας  επισκέφθηκε  ο  Χειμώνας ..
Εδώ  σας αναρτώ  τις  τελευταίες  χειροτεχνίες  του  Φθινοπώρου 
για  φέτος , ξεκινώντας  με  το  μανιτάρι.
 Το μανιτάρι  πραγματοποιήθηκε  με  κόκκινο κανσόν 
και  το  ποδαράκι  του  με  γλωσσοπίεστρο .
Οι  λευκές  βουλίτσες  του  με  αυτοκόλλητο  για  τις  τιμές  
κομμένο  σε  κυκλικό  σχήμα.

Η  επόμενη  χειροτεχνία 
αφορά την  ελιά.
Πρωταγωνιστεί  και  πάλι  
το  αγαπημένο  μου  γλωσσοπίεστρο (αγαπάω πολύ  το  ξύλο  σαν  υλικό ) , που  τα  παιδιά  χρωμάτισαν  καφέ  για  κορμό.
Ο  καρπός  της  ελιάς  , φτιαγμένος  
από  πλαστελίνη καφέ  χρώματος  , που  τα  ίδια  τα  παιδιά 
έπλασαν  και  κόλλησαν  .



" Τι βγαίνει στον ουρανό μετά την βροχή ; "


 " Τι  βγαίνει  στον ουρανό  μετά  την βροχή ; "

Τα  παιδιά  στην  παρεούλα  , μετά  από  μια  μικρή  αναφορά  
για  την βροχή  και  το  ουράνιο  τόξο , άκουσαν  αυτή  την  ερώτηση ..
Για  να απαντήσουν  όλα  μαζί : " Το ουράνιο τόξο" ! 

Η  χειροτεχνία  που πραγματοποιήσαμε  σήμερα  
λοιπόν  είχε  θέμα  το Ουράνιο Τόξο ..!!
Τα  υλικά  που  χρησιμοποιήσαμε  απλά  .
Χαρτάκια  χρωματιστά  κομμένα  από τρυπητήρι ( ή αλλοιώς  διακορευτή )
και  βαμβάκι .
Σε  τρεις  σειρές  καμπυλωτές  , τα παιδιά , κόλλησαν 
το  ένα  χαρτάκι  δίπλα  στο άλλο  
ξεκινώντας  αρχικά  με  το κόκκινο χρώμα , μετά με  το μπλε 
και  στην συνέχεια  με  το  κίτρινο.

Στο τέλος  κόλλησαν μικρές  μπαλίτσες  από  βαμβάκι  στις  δύο  άκρες  του  ουράνιο τόξου .

Με  αυτή τη  χειροτεχνία , τα παιδιά  ξαναθυμήθηκαν τα χρώματα ,
έμαθαν  να  κολλούν  με  την σειρά  τα  χαρτάκια , το ένα  δίπλα  στο άλλο 
όπως  και  να πιάνουν   μικρά  στοιχεία   και   να   τα  τοποθετούν  σε  μια  ορισμένη θέση .

Ανακοίνωση : Το Ορφανοτροφείο Θεσσαλονίκης " Η Μέλισσα " κάνει έκκληση για είδη ένδυσης για τα παιδιά





Το ΟΡΦΑΝΟΤΡΟΦΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ «Η ΜΕΛΙΣΣΑ», χρειάζεται κάλτσες και εσώρουχα για τα παιδιά.
Η όποια βοήθεια θα είναι πραγματικά πολύτιμη. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 2310-341 965 όλες τις ημέρες της εβδομάδας από τις 09:00 έως τις 20:00. Σας ευχαριστούμε θερμά! Ίδρυμα «Η ΜΕΛΙΣΣΑ»

Από  την  Ιστοσελίδα  " Παράθυρο " 

Είναι πολύ ευαίσθητο το παιδάκι σας;


Μήπως το παιδάκι σας είναι ευαίσθητο; Στεναχωριέται εύκολα, κλαίει με το παραμικρό, δυσκολεύεται με τη διαχείριση των έντονων συναισθημάτων;  



Τα ευαίσθητα παιδιά έχουν ανεπτυγμένη την αίσθηση του καθήκοντος, ανησυχούν μήπως δεν κάνουν κάτι καλά ή μήπως τα μαλώσετε και αγχώνονται με μικρά ζητήματα.
Μερικές φορές μάλιστα η ευαισθησία τους, πέρα από τον συναισθηματικό τομέα, μπορεί να επεκτείνεται και σε άλλες αισθήσεις: ζορίζονται όταν υπάρχουν δυνατοί ήχοι στο χώρο, δεν τους αρέσει η υφή από διάφορα υφάσματα ή φαγητά (πχ δεν ανέχονται κάλτσες το καταχείμωνο, τους ενοχλεί το μάλλινο πουλόβερ, δεν τρώνε συγκεκριμένα φαγητά, κλπ) και, γενικώς, δυσκολεύονται με κάθε είδους αλλαγή στον κόσμο τους ή τη ρουτίνα τους.
Συχνά τα ευαίσθητα παιδιά έχουν κοινωνικές ευαισθησίες, είναι δειλά και δυσκολεύονται να κάνουν νέες φιλίες ή να δοκιμάσουν καινούργια πράγματα.  Φοβούνται την αποτυχία και τη ντροπή.  Δυσκολεύονται να διαχειριστούν τα συναισθήματά τους και συχνά τα άλλα παιδιά τα βλέπουν ως «το παιδί που κλαίει όλη την ώρα» ή «το παιδάκι που θυμώνει συνέχεια».
Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να διαχειριστείτε το ευαίσθητο παιδί; 
Εδώ σας προσφέρουμε 8 τρόπους τους οποίους υποστηρίζει η επιστήμη και αν εφαρμόσετε θα δείτε διαφορά.  Το σημαντικό είναι να ο υποστηρίξετε και να το καθοδηγήσετε με ήρεμο και μαλακό, αλλά αποφασιστικό τρόπο.
1. Αποδεχτείτε την ευαισθησία του παιδιού σας
Ξεκαθαρίστε ένα πράγμα μέσα σας: το παιδί σας είναι ευαίσθητο από χαρακτήρα.  Αποδεχτείτε το γεγονός και μην προσπαθείτε να αλλάξετε το χαρακτήρα του παιδιού σας.  Μπορείτε όμως να το βοηθήσετε να μάθει να διαχειρίζεται την ευαισθησία του.  Αντί να θεωρείτε ότι το παιδί σας είναι «γκρινιάρικο και κλαψιάρικο», προσπαθήστε να δείτε τα δυνατά του σημεία και τα προτερήματά του και να χτίσετε σε αυτά.
2. Δώστε χρόνο στο παιδί σας για να ξεκουραστεί
Τα ευαίσθητα παιδιά εξουθενώνονται όταν έχουν να επεξεργαστούν πολλές αισθητηριακές πληροφορίες, όπως πολυκοσμία, έντονους ήχους ή φώτα, πληθώρα ερεθισμάτων, κλπ.  Χρειάζονται παραπάνω χρόνο ξεκούρασης και ηρεμίας.  Δώστε τους το περιθώριο για ένα διάλειμμα και μη βαρυφορτώνετε το πρόγραμμά τους.  Αν το παιδί δεν είναι έτοιμο να μεταβεί σε μία άλλη δραστηριότητα, σεβαστείτε το. Δοκιμάστε να έχετε μαζί σας μια τσάντα με καλλιτεχνικά υλικά ώστε, όταν χρειάζεται ένα διάλειμμα από το πλήθος, να μπορεί να ασχοληθεί με κάτι δημιουργικό και αντι-στρες.  
3. Θέστε όρια
Πολλές φορές οι γονείς ευαίσθητων παιδιών μπαίνουν στον πειρασμό να μην τηρήσουν τους κανόνες ή να κάνουν τα στραβά μάτια σε αρνητικές συμπεριφορές του παιδιού τους, προκειμένου να μην το στεναχωρήσουν.  Στην πραγματικότητα όμως δε βοηθάνε έτσι το παιδί.  Φυσικά και είναι καλό να είναι ευέλικτοι οι γονείς, πάντα όμως στο πλαίσιο του ότι κάποιοι γενικοί κανόνες τηρούνται.  Αν κανείς βρίσκει συνεχώς δικαιολογίες για το παιδί του, δυστυχώς δεν το προετοιμάζει για τον αληθινό κόσμο του σχολείου και των φίλων και συμβάλλει στο να ζορίζεται ακόμα παραπάνω.
4. Επαινέστε την προσπάθεια
Επαινέστε την προσπάθεια, ενθαρρύνετε τις σωστές συμπεριφορές, γίνεται ο πιο θερμός οπαδός και υποστηρικτής του παιδιού σας!  Επαινώντας την προσπάθεια και όχι απαραιτήτως το τελικό αποτέλεσμα, δίνετε στο παιδί το μήνυμα ότι καλά έκανε και προσπάθησε, ότι είναι κάτι σημαντικό και το αναγνωρίζετε. 
Να θυμάστε ότι είναι πολύ προτιμότερο να πείτε το αυθεντικό «μπράβο, αυτή είναι μια πολύ καλή προσπάθεια, παρόλο που αυτό που κάνεις σε ζορίζει», παρά να πείτε ένα ψεύτικο «μπράβο, τέλεια!» όταν δεν είναι τέλειο.  Ξεκαθαρίστε στο παιδί ότι η προσπάθεια και η δουλειά που βάζει σε κάτι είναι σημαντικά, ακόμα και αν το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι τέλειο.  Υπενθυμίστε ότι μόνο με δουλειά και εξάσκηση μπορεί κανείς να τελειοποιηθεί.  Επαινέστε το παιδί όταν λέει την αλήθεια, επειδή συχνά τα ευαίσθητα παιδιά καταφεύγουν στα ψέματα για να αποφύγουν το μάλωμα.  Τέλος, θυμηθείτε να επαινέσετε το ευαίσθητο παιδί όταν είναι ‘γενναίο’, όταν δεν έχει ξέσπασμα και διαχειρίζεται καλά την απογοήτευση και το καινούργιο.
5. Προσφέρετε ανταμοιβή
Ανταμείψτε το παιδί σας για να του δημιουργήσετε την αίσθηση ότι κατόρθωσε κάτι σημαντικό.  Τα ευαίσθητα παιδιά μερικές φορές αισθάνονται άσχημα ακόμα και εξαιτίας του τρόπου που διατυπώνεται μια δήλωση.  Για παράδειγμα, αντί να πείτε στο παιδί «δε θα δεις ταινία αν δεν κάνεις πρώτα το μπάνιο σου», είναι προτιμότερο να πείτε «μόλις τελειώσεις το μπάνιο σου θα διαλέξεις ποια ταινία θα δεις».
Δοκιμάστε να βοηθήσετε το ευαίσθητο παιδί δημιουργώντας ένα απλό σύστημα ανταμοιβής: διαλέξτε 2-3 συμπεριφορές που χρειάζονται βελτίωση και κάθε φορά που το παιδί τις επιτυγχάνει κερδίζει ένα αυτοκόλλητο.  Όταν συγκεντρωθεί συγκεκριμένος αριθμός από αυτοκόλλητα, μπορείτε να του πάρετε κάποιο μικρό δωράκι.  Μην ξεχνάτε να επαινείτε κάθε προσπάθεια προς το στόχο!
6. Διδάξτε λέξεις για τα συναισθήματα
Τα ευαίσθητα παιδιά συχνά δυσκολεύονται να εκφράσουν λεκτικά τα συναισθήματά τους και δε διαθέτουν τις κατάλληλες ‘ταμπέλες’ για να τα διαφοροποιήσουν.  Επίσης, σημαντικό είναι εκτός από την αναγνώριση των διαφορετικών συναισθημάτων να μάθουν αποτελεσματικούς τρόπους διαχείρισής τους.
7. Διδάξτε τεχνικές επίλυσης προβλημάτων
Το κάθε παιδί χρειάζεται να γνωρίζει τεχνικές επίλυσης των καθημερινών προβλημάτων της ζωής του, αλλά αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τα ευαίσθητα παιδιά, τα οποία αποφεύγουν καταστάσεις όπου δε νιώθουν άνετα ή παίρνουν πολλά ερεθίσματα.  Όταν το ευαίσθητο παιδί έχει διδαχθεί τρόπους να διαχειριστεί τέτοιες καταστάσεις νιώθει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον εαυτό του και αυξάνονται οι ικανότητες του να ανταπεξέλθει.
8. Φυσικές συνέπειες των πράξεων του παιδιού
Όπως όλα τα παιδιά, έτσι και τα ευαίσθητα παιδιά χρειάζονται ένα σύστημα διαχείρισης της συμπεριφοράς τους, ειδικά όταν αυτή είναι αρνητική.  Είναι λάθος να φοβούνται οι γονείς μήπως χειροτερέψουν την κατάσταση και γι’ αυτό δε διαχειρίζονται την κακή συμπεριφορά του ευαίσθητου παιδιού.  Η καλύτερη προσέγγιση είναι όταν ο γονιός με ηρεμία δείχνει στο παιδί του ποιες είναι οι φυσικές ή λογικές συνέπειες της κακής του συμπεριφοράς.  Για παράδειγμα, όταν το παιδί αρνείται να μαζέψει τα παιχνίδια του, ο γονιός με ήρεμο τρόπο μπορεί να του υπενθυμίσει ότι ο κανόνας λέει «πρώτα μαζεύουμε τα παιχνίδια και μετά βλέπουμε τηλεόραση» και ότι αν το παιδί επιλέξει να μη συμμαζέψει πρώτα, τότε δε θα δει τηλεόραση.  Με αυτό τον τρόπο ο γονιός δεν τιμωρεί, αλλά δείχνει στο παιδί του ότι υπάρχουν φυσικές συνέπειες των πράξεων του.  Οι φυσικές συνέπειες των πράξεων είναι μια πολύ καλή μέθοδος διαπαιδαγώγησης, αφού συνδέει την κακή/λανθασμένη συμπεριφορά άμεσα με τις συνέπειές της.
Δρ Λίζα Βάρβογλη, Ph.D. Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια, Νευροψυχολόγος 
 
Από  το  Ιστολόγιο  Το  Χαμομηλάκι

Βίντεο : Νεογέννητα δίδυμα κάνουν αγκαλιασμένα μπάνιο

Κάθε εικόνα ενός μωρού σου προκαλεί συγκίνηση και αγνά συναισθήματα.
Στο video που ακολουθεί θα δείτε δυο δίδυμα νεογέννητα να αγκαλιάζει το ένα το αλλό την ώρα που κάνουν μπάνιο και κοιμούνται.
Μια εικόνα… χίλιες λέξεις.
- See more at: http://www.tsantiri.gr/allathemata/apistevto-vinteo-neogennita-didima-kanoun-agkaliasmena-banio/#sthash.4gc5OIsl.dpuf
Κάθε εικόνα ενός μωρού σου προκαλεί συγκίνηση και αγνά συναισθήματα.
Στο video που ακολουθεί θα δείτε δυο δίδυμα νεογέννητα να αγκαλιάζει το ένα το αλλό την ώρα που κάνουν μπάνιο και κοιμούνται.
Μια εικόνα… χίλιες λέξεις.
- See more at: http://www.tsantiri.gr/allathemata/apistevto-vinteo-neogennita-didima-kanoun-agkaliasmena-banio/#sthash.4gc5OIsl.dpuf
Κάθε εικόνα ενός μωρού σου προκαλεί συγκίνηση και αγνά συναισθήματα.

Στο video που ακολουθεί θα δείτε δυο δίδυμα νεογέννητα να αγκαλιάζει το ένα το αλλό την ώρα που κάνουν μπάνιο και κοιμούνται

tsantiri.gr

When you Judge..

 
 
 "  Όταν κρίνεις κάποιον βασιζόμενος σε μια διάγνωση προσπερνάς τις ικανότητές του, την ομορφιά του και τη μοναδικότητά του."


Μη ξεχνάς ...


Ασημένια βροχούλα

 

Χθες  , πραγματοποίησαμε  αυτήν  την χειροτεχνία  
στη  τάξη   με  θέμα   το  σύννεφο  που  φέρνει  τη  βροχή
συνδυάζοντας   τεχνική   τυπώματος  και    κολλητικής .
Το  σύννεφο  έγινε  με  ένα  σφουγγάρι  που  τα  παιδιά  βουτούσαν  σε  γκρι  μπογιά 
και  οι  σταγόνες  της  βροχής  με    κομμάτια  αλουμινόχαρτου  που  τα  επιδέξια  μικρά  χεράκια  διαμόρφωσαν  σε   μικρά  μπαστουνάκια .


Ανακοίνωση για Φιλλιπίνες

        Από  το   Ιστολόγιο  και  την  Φιλανθρωπική  Ομάδα   " Ο Άλλος  Άνθρωπος "

ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΤΡΟΦΙΜΑ,ΡΟΥΧΑ,ΦΑΡΜΑΚΑ,ΠΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΝΙΞΕ Η ΦΥΣΗ.. ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΓΑΛΑΤΑ!! ΟΛΑ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΣΤΙΣ 29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ!! ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΑΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ(ΠΛΑΤΑΙΩΝ & ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ) ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ. ΤΗΛ. 6940882355(ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ)
Κοινοποιήστε  και  εσείς  φίλοι  bloggers  αυτή την   ανακοίνωση  στα  ιστολόγια   και  στα  μέσα  κοινωνικής    δικτύωσης  , γιαι  να  βάλουμε  έτσι όλοι  ένα  λιθαράκι   σε  αυτήν την  φιλάνθρωπη  κίνηση  της   Ομάδας   " Ο Άλλος  Άνθρωπος " .
" Μπόμπιρες  εν  δράσει "