Η προσευχή του Δασκάλου


Δώσε μου, Κύριε, απλότητα και βάθος. Κάνε να μην είμαι περίπλοκος, ούτε κοινότυπος στο καθημερινό μου μάθημα. Κάνε να υψώνω τα μάτια πάνω από το πληγωμένο μου στήθος μπαίνοντας κάθε μέρα στην τάξη μου.

Ας μη φέρνω μαζί μου στην έδρα τις μικρές μου υλικές μέριμνες, τις κωμικές λύπες μου. Κάμε το χέρι μου ελαφρότερο στην τιμωρία και απαλότερο στο χάδι. Ας επιπλήττω απρόθυμα για να 'μαι βέβαιος πως τιμωρώ από αγάπη. Το πλινθόκτιστο σχολείο μου ας είναι καμωμένο από πνεύμα.

Οι φλόγες του ενθουσιασμού μου ας γεμίζουν τη φτωχή του είσοδο, τη γυμνή αίθουσα του. Η καρδιά μου ας είναι στήλη του, η πιο δυνατή και η θέληση μου χρυσάφι καθαρότερο απ' τις κολώνες των πλούσιων σχολείων.



ΣΤΟΧΑΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

*Το πιο πλούσιο συναίσθημα στον κόσμο είναι να βιώνεις το θαύμα της ζωής μέσα από τα μάτια ενός παιδιού.

*Αν τα παιδιά σου νοιώθουν ασφάλεια, αγάπη και στοργή, είσαι ευτυχισμένος γονιός.

*Λυπάμαι που διακρίνω τον κακό εαυτό μου στην συμπεριφορά των παιδιών μου.

*Τα παιδιά έχουν περισσότερη ανάγκη από χάδια παρά από αντικείμενα.

*Θα πρέπει να αγαπάμε τα παιδιά μας γι' αυτό που είναι κι όχι γι' αυτό που θέλουμε να γίνουν.

*Όσο περισσότερο αισθάνεται ένα παιδί πως το εκτιμούν, τόσο σημαντικότερες θα είναι οι αξίες του στο μέλλον.

*Τα εγγόνια είναι η ανταμοιβή που μας δίνει ο Θεός για να υπομείνουμε τα γηρατειά.

*Δε μπορούμε να απαιτούμε από τα παιδιά μας ν' ακολουθούν τις συμβουλές μας, ενώ εμείς περιμένουμε απ' αυτά να παραβλέπουν κάποια κακά παραδείγματα που τους δίνουμε με τη συμπεριφορά μας.

*Αν το παιδί σου δε βρίσκει αγάπη και προσοχή στο σπίτι, θα τ' αναζητήσει κάπου αλλού.

*Τα παιδιά είναι οι καλύτεροι δάσκαλοι δημιουργικότητας, επιμονής και αγάπης άνευ όρων.

*Η ενθάρρυνση από το γονιό, είτε από ένα καλό δάσκαλο, μπορεί να αλλάξει τη ζωή ενός παιδιού.


6 σχόλια:

Rena είπε...

Συγκινητική προσευχή!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

εκπληκτικη προσευχη!!!!!!!!!!!!
Καλό υπόλοιπο εβδομαδας και καλο μηνα απο αυριο. Ας εχουμε* προχειρο * παντα ενα χαμογελο να το μοιρασουμε σε οσους το εχουν αναγκη. Δεν στοιχιζει τιποτα,αλλα αξίζει πολλά.
Να εισαι παντα καλά.Αργω να περασω αλλα παντα προσπαθω να ειμαι συνεπης:)

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

ΥΠΕΡΟΧΗ!!!
Με συγκίνησε!!!
Μακάρι όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί να την έχουμε καθημερινά στο μυαλό και τις προσευχές μας.
Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά Χρυσοβαλάντου μου!
Υ.Γ. Επιτέλους σήμερα μπορώ να σχολιάσω σε κάποια blogs.

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ rena, και μένα μου άρεσε όταν την πρωτοδιάβασα στο μπλογκ του π. Αμφιλόχιου ..
Αλλά και κάθε φορά που την διαβάζω , πάλι την ίδια συγκίνηση νοιώθω..

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ JK SKROUTZAKO , η ευγένεια σου δεν βρίσκεται συχνά στις μέρες μας..
Είσαι καταπληκτικό παιδί!
Και εσύ να είσαι πάντα καλά!

Ναι, είναι όντως πολύ όμορφη η προσευχή, γιαυτό και θέλησα να την μοιραστώ μαζί σας..

Καλό μήνα να έχεις!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Ροδούλα, χαίρομαι που τώρα μπορείς πια να σχολιάζεις στα μπλογκς..

Ναι, πράγματι η προσευχή είναι πολύ όμορφη..Αφού σκέφτομαι να την εκτυπώσω και να την έχω στην τάξη μου..

Και εσύ να είσαι πάντα καλά Ροδούλα, χάρηκα που σε γνώρισα!