Το σπιτάκι μου









Σήμερα, δόθηκε σε κάθε παιδί ένα τετράγωνο κομμάτι από χαρτοκιβώτιο, το οποίο έβαψαν  περίπου κατά το ήμισυ πράσινο για το χορτάρι και το άλλο μισό μπλε για να κάνουν τον ουρανό..Στη συνέχεια κάλλησαν ένα ξυλάκι κανέλλας, για κορμό δέντρου, και για φυλλώματα , φύλλα δάφνης..
Με χαρτονάκια από διάφορα κουτιά , έκαναν τα σπίτια, , όπως και τα παράθυρα, και την πόρτα..
Με χάντρες και κουμπιά, τα λουλούδια. Με κίτρινη κορδέλλα κομμένη σε σχήμα κύκλου  έφτιαξαν τον ήλιο.
Μέσα από αυτήν την κατασκευή, γνώρισαν και την μυρωδιά της κανέλλας και της δάφνης..
Ξαναθυμήθηκαν κάποια χρώματα, έμαθαν έννοιες όπως " πάνω από το ..χορτάρι"   , " κάτω από τον..ουρανό"  και άλλα..

5 σχόλια:

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Τι όμορφο και με οικολογικό χαρακτήρα!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Πάρα πολύ όμορφη και έξυπνη κατασκευή καρπαθάκι μου. Είδα και την κάρτα του μπαμπά, εξαιρετική!!!
Μπράβο σου, οι γονείς σίγουρα θα ξετρελαίνονται.

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Nemecis , οι κατασκευές με ανακυκλώσιμα και φυσικά υλικά μου αρέσουν ιδιαίτερα, όπως μπορεί να παρατήρησες στη σελίδα μου..
Να είσαι καλά!!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Ροδούλα, σε ευχαριστώ πολύ..
Η κατασκευή αυτή διαδέχθηκε συζήτηση στη τάξη μου, για το εξωτερικό περιβάλλον του σπιτιού μας..όπως δέντρα, λουλούδια, και άλλα.
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

Eleni Di. είπε...

Κοίταζα τι μπορούμε να κάνουμε τον Σεπτέμβρη και είδα αυτή την φανταστική χειροτεχνία. Κάποτε έφτιαχνα σπιτάκια με ζυμαρικά και όσπρια και μετά τα βάφαμε. Αυτή όμως μου φαίνεται ακόμα ωραιότερη.