Κατασκηνώσεις Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς

Πριν μερικά χρόνια αποφάσισα να πάω στις παιδικές κατασκηνώσεις που οργανώνει  εδώ και πολλά χρόνια η Μητρόπολη Πειραιά , σαν ομαδάρχισσα , μια και σαν παιδί δεν είχα την ευκαιρεία να βιώσω αυτή την εμπειρία..
Είχα αναλάβει μαζί με την Μαρία, κοπέλα που γνώρισα εκεί, κορίτσια τρίτης και τετάρτης τάξης Δημοτικού,  όπως και τον τομέα χειροτεχνίας για όλες τις ομάδες της περιόδου εκείνης..
Ήταν αξέχαστη εμπειρία για μένα, (αν και ξαναπήγα του χρόνου σε άλλη κατασκήνωση , και συγκεκριμένα στο "Θαβώρ" στη Κόρινθο)..Γνώρισα εκεί  και άλλες ομαδάρχισσες , που με κάποιες από αυτές  έχω  ακόμη επικοινωνία..Ζήσαμε μαζί με τα παιδιά , συγκινητικές στιγμές, στιγμές γέλιου, προσευχής, ατελείωτου παιχνιδιού, ξεγνοιασιάς, γνήσιας χαράς .
Ευχαριστώ τον Θεό, που μου έδωσε αυτή την ευκαιρεία να γνωρίσω από κοντά, το περιβάλλον μιας Χριστιανικής Κατασκήνωσης. Οι στιγμές αυτές θα μείνουν για πάντα ανεξίτηλες στη μνήμη μου!!

Και εσείς γονείς , που θέλετε τα παιδιά σας να ζήσουν  όμορφες και γνήσιες στιγμές υπό το Φως του Χριστού , δεν έχετε παρά να ενημερωθείτε ζητώντας πληροφορίες στο τηλέφωνο :210 -4135224.
Οι εγγραφές γίνονται στο Πνευματικό κέντρο του Ιερού Ναού Ευαγγελιστρίας Πειραιώς.



ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ




Γιά τα ΑΓΟΡΙΑ στη "ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΠΟΛΗ"

Πολυδένδρι Αττικής στο 32ο χιλιόμετρο της Εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας.

ΑΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ:

1. Β, Γ & Δ Δημοτικού 19/6-28/6

2. Ε & ΣΤ Δημοτικού 28/6-12/7

3. Γυμνασίου 12/7-26/7

4. Λυκείου 26/7-2/8





Για τα ΚΟΡΙΤΣΙΑ στην "ΟΥΡΑΝΟΥΠΟΛΗ"

Πειραϊκό Χωριό στην Παιανία Αττικής, κοντά στο νέο Αεροδρόμιο "Έλ. Βενιζέλος".

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ:

1. Β, Γ & Δ Δημοτικού 28/6-5/7

2. Ε & ΣΤ Δημοτικού 5/7-19/7

3. Γυμνασίου 19/7-2/8

4. Λυκείου 10/8-17/8




ΠΗΓΗ:  katixitiko.gr




7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

οι 2 μεγαλες κορες μου θα πανε φετος στης ΓΕΧΑ την κατασκηνωση,για πρωτη φορα,και ειναι καταενθουσιασμενες.

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ meanan, πολύ χαίρομαι για τις κόρες σου και για τις όμορφες στιγμές που θα ζήσουνε!
Τόσο όμορφες που θα θελήσουν να τις επαναλάβουν!!

Rena είπε...

Ευχαριστούμε για τις πολύ ενημερωτικές αναρτήσεις σου!!!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ rena, καλό είναι πληροφορίες που ωφελούν τον διπλανό μας να μεταδίδονται!
Να είσαι καλά!!

Ανώνυμος είπε...

θα σας πω την δικη μου εμπειρια....σαν κατασκηνωτρια....τωρα βεβαια ειμαι μαμα αλλα σκεφτομαι να στειλω τον γιο μου.....περασα υπεροχα εμαθα πολλα πραγματα που δεν γνωριζα....γενικης φυσεως...εμαθα να αγαπαω την θρησκεια, με τον δικο μου τροπο ,αλλα να την αγαπω και την σεβομαι...πολλες ομορφες αναμνησεις...πραγματικα τα παιδια το χαιρονται....

Ανώνυμος είπε...

Φέτος θα κάνω αιτήσεις να στείλω τις κόρες μου για πρώτη φορά στην Ουρανούπολη Παιανίας. Το τι έχω ακούσει απο διάφορους....δεν περιγράφεται...
΄Σαν μητέρα αγωνιώ που ταπαιδιά μου θα είναι μία εβδομάδα χωριστά μας αλλά αν είναι να περάσουν καλά, θα το αντέξω..
Όμως, διάφοροι καλοθελητές είπαν πως αφήνουν τα παιδιά νηστικά κ χωρίς νερό για ώρες μέχρι να κοινωνήσουν, οπότε αρκετά απ αυτά να ζορίζονται.. Δεν αναφέρθηκαν στη συγκεκριμένη κατασκήνωση βέβαια αλλά σε άλλη εκκλησιαστική...
Εσείς που έχετε περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μας περιγράψετε πως περνάει η μέρα τους?
ευχαριστώ εκ των προτέρων
Χριστίνα

Mommy's troubles είπε...

Υπήρξα κατασκηνωτρια εκεί το 2008...δεν υφίστανται αυτές οι φημες