Από πάνω σαν τηγάνι, από κάτω σαν βαμβάκι και από πίσω ψαλιδάκι.



 Φίλοι και φίλες  γεια σας και πάλι..!
Σήμερα , θα ήθελα να σας παρουσιάσω  την χειροτεχνία των παιδιών με θέμα το χελιδόνι.
Προχθές  έφτιαξαν το χελιδόνι ,  το πουλί που  έρχεται  φέρνοντας την Άνοιξη  ..
Έβαλαν στην κοιλιά του βαμβάκι και στα μάτια μια μικρή μπαλίτσα πλαστελίνης.
Χθες  έβαψαν  γαλάζιο  τον ουρανό , που θα πετάξει το χελιδόνι τους ..
Με υπόδειξη μου άφησαν και κάποια σημεία  κενά , για να φαίνονται  τα άσπρα σύννεφα..
Σήμερα, κόλλησαν τα χελιδονάκια τους  στον ουρανό , που όπως βλέπετε  έγινε πάνω σε  ένα χάρτινο πιάτο. Ένα επίσης αγαπημένο μου  υλικό για χειροτεχνίες..
Ένα κίτρινο  κορδονάκι, τέλος  , κολλήθηκε στο πίσω μέρος του πιάτου  για να μπορεί να κρεμιέται  στο  παιδικό  τοίχο .η κατασκευή τους.

Πως σας φαίνονται  τα χελιδονάκια  μας;



























5 σχόλια:

Μαρία είπε...

Καρπαθακι μου..ειναι πολυ ομορφα..και με πολυ ωραια υλικα..να σε καλα ψυχη μου..καλη συνεχεια..σε φιλω

Paraskevi Lamprini M. είπε...

τέλεια... και ωραίο το νέο λουκ!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Βάσω -Οι ιστορίες της μαμάς μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
Να είσαι καλά, φιλιά !

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Μαρία, σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι!!
Και εσύ να είσαι καλά!!
Σε φιλώ!!
Καλή εβδομάδα!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ paraskevi malouxou, σε ευχαριστώ !!
Και εμένα μου αρέσει το νέο λουκ..Είμαι ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα!
Καλή εβδομάδα!